Selam arkadaşlar. Başlangıç için iyi olduğunu düşündüğüm rtx 3050'nin iki modeli var aradaki fiyat farkı 1200 kadar. Şuan kampanyada. Pahalı modelin çekirdek hızı yüksek. Sizce pahalı modeli almaya değer mi? Yüksek grafikli oyun oynamıyorum.
---------------------------