KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Winamp,msn ve emule ayrılmaz üçlü, nescafenin 3 ü 1 arada gibiydi. Eski günler güzeldi, yokluğun kıymeti vardı, şimdi herşeye ulaşım kolay ama kıymeti yok...
Kesinlikle üstad..