ysnyImz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ailenden birini kaybedip , Bırakmaz dediğin kişi bıraktığında ... hayatta aslında tek başına olduğunu ve herşeyin gelip geçici olduğunu öğrendiğim yaş 30 bence
Allahtan Bunu Erken Öğrendim. ve Şuanda hayallerim için çalışıyorum.