Anarchosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl sorun yaşıyorsunuz?
Hesap oluştururken EA ıd mail ve şifre yazıyorum next diyorum daha sonra hesabını kimler görebilir diyor altında da 3 kutucuk var tıklıyorum.

Teknik bir hata oluştu, tekrar deneyin hatası veriyor.