Konu
EA hesabı hakkında R10+
09-04-2023, 19:43:01
#3
Fleion
Anarchosa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nasıl sorun yaşıyorsunuz?
Hesap oluştururken EA ıd mail ve şifre yazıyorum next diyorum daha sonra hesabını kimler görebilir diyor altında da 3 kutucuk var tıklıyorum.
Teknik bir hata oluştu, tekrar deneyin hatası veriyor.