Bir site yolladım 3 haftadir ne red ne onay vermiyor hazırlanıyor da takıldı, Hadi dedim başka site yapayım 3 tane yolladım 5 gün oldu ne red ne onay veriyor valla delirtti. Allah aşkına sizde durumlar nasıl bu bana Özel mi hata mı yaptım anlamadım ki normal de 3 güne cevap gelirdi