Bravos u gecen güncelleme yaptım . 10 tx eksildi . Şuan 50 civarı tx var . Haftada bir yapiyorim . Siz yapıyo musunuz Multi hesap
Ben Bravos kullanmıyorum StarkNet de henüz işlem yapmadım.
zkSync de günde 20-30 işlemim oluyor kesin Airdrop alırım gibi geliyor o yüzden dolayı riske atmamak için multi işine de girmedim.
Aslında 5-6 hesap yapacaktım başta Airdrop için kullanıyordum ama iş artık farklı yere evrildi.
Ağ da çeşitli fırsatları görerek kendime iş alanı oluşturdum şuanda Airdrop için kullanmaktan ziyade kazandığım için ağı kullanıyorum zaten ekip de buna dikkat çekiyor.
Sırf Airdrop için işlem yapma niyetinde çoğu kişiyi eleyeceklerini düşünüyorum.