İki tane çikolata sipariş etmek ne bu nasıl bir adilik? Aga çok canın çekiyorsa çık yürüyüşe en yakın benzinliğe. Harbiden bu kötü karakterli insanların eline güç geçmesin. Bunun gibi tiplerle çalışmak da çalıştırmak da zor. Dünyaya zarar olmak için gelmişler. Hee belkide sizin bakkalda kötü bir deneyim yaşamış olabilir. Acısını çıkartmak için böyle bir pijlik yapmış da olabilir