sat5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kafa yapısındaki tüm insanlar bence yaşamamalı. Bu varlığın, dünyaya bir katkısı olduğunu sanmıyorum. Yani yaşamaları için bir amaçları yok.
katılıyorum, çöp.. bunu yapan başkasına neler yapmaz...