Merhabalar,
Alt fotoğrafta gördüğünüz gibi soldaki çikolata ürününden 2 adet istenilmiş,
Saatin geç olmasından dolayı ve son siparişimi atacağım için bende hediye olarak 2 adette tadelle gofret verdim.
Yani mantıken 2 çikolata yerine 4 çikolata gönderdim. Teşekkür kartını yükledim ve kuryeye verdim gitti.
Yaklaşık 20 dakika sonra iade gelmiş. Tadelle aldım yanlış ürün gönderilmiş.
Kamera kayıtları vs. her şeyi sunuyorum hayır biz haksızmışız. Hediye yollamasaydınız şeklinde cevap aldım

İbrahim Ç. adlı arkadaşımızın fişini basarken adres kısmına hiç bakmadım. Fişi de yükledim. Birde fiş gelmedi yazmış.
Peki ya ne oldu? 95 ₺ alışveriş tutarı geri iade edildi. Ürünler ibo da kaldı + -95 ₺ ceza + 2 gofretim bu arkadaşta kaldı.
Ramazan ayında çoluğuna çocuğuna haram yediren ibo.. Sende yargılancan.. İBOOOO
Anlatımınız biraz farklı geldi hocam bende yanlış ürün göndermişsiniz sandım. İlave hediye gönderdiklerini resimleyip iade istemiş arkadaş resmen eline koz vermişsiniz iyi niyetinizle anladığım. İnternetten Alışverişin en kötü yanıdır.