Kolay gelsin hocam. Aynı psikolojiyi yıllarca yaşadım. Hayata atılmak, kendime bir düzen kurmak, asgari yaşam şartlarına sahip olmak ülkemiz insanı için gerçekten de çok zor. Bu iş de öyle dua etmekle vs çözülecek bişey değil. Elbette inançlı biriysen yine dua et, ama duanın çözmeyeceğini de bil. (Zaten biliyorsundur). Lanet olası kapitalizm belası, milyonları böyle kölelik koşullarına mahkum ediyor. Eğer mesleğini yapmayı istiyorsan özel sektörde iş arayabilirsin. Maaşı düşük vs olur ama iş iştir. İş hayatının en önemli kuralı şudur; çalışırken iş bulmak her zaman daha kolaydır. Çünkü sektörün içinde olursun, aynı sektörde çalışan tanıdıkların olur, iş konusunda tecrüben olur... Ben askerlik sonrası sadece günlük yol parası+sigara parası almak pahasına muhasebe bürosunda işe başladım. 6 ay öyle asgari ücretin 1/3'üne çalıştım, sonra yarım asgari ücret oldu 6 ay sonra. 1 yılın sonunda asgari ücret ile çalışan muhasebe elamanı olmuştum. 8 yıl önce istanbula geldiğimde muhasebe müdürü olmam için 4 asgari ücret teklif etti bir şirket, çalışmak istemedim. Sözün özü, kendi mesleğinle ilgili maaşı az, yolu uzak vs demeden, bir an önce iyi kötü bir işe başla, deneyim kazanırsın, CV'de deneyim önemlidir.
Umarım istediğin gibi bir hayat kurabilirisin.