Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam zaten %20 vergisini düşecekler, o yüzden yasal paradır, sorun olmaz.
zink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi sorun olmaz hocam, vergisini verirsiniz %5 civarı sanırım devam edersiniz
hocam tutsun da isterlerse %40 alsınlar sorun yok