mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ışıklandırma çok hoş geldi gözüme ne kullanıyorsunuz acaba ışıklandırma için?
4 adet aydınlatma kullanıyorum ön tarafta godox aydınlatma kullanıyorum.