Epeydir Artemis'e gitmiyorum... Özledim.

Yanıma kafa dengi bir arkadaşımı alırım, şuanki psikolojimle o parayı bir kaç günde Kıbrısta eğlenerek yemek isterdim.

Ha Ramazan diyen olabilir, olsun o para gelsinde... günahı bana.