Hücresel veri kullanmak, internet paylaşımı yapmak, görüntülü görüşmek, yüksek grafikli oyunlar oynamak, video çekimi ve montajı gibi işlemlerde ısınır. Ben evde Wi-fi kullanıyorum, twitter ve whatsapp dışında kullandığım uygulama pek yok, iPhone 11'de 0 ısınma diyebilirim. Yaz aylarında 40 derece hava sıcaklığında bu ısınmalar daha fazla olacaktır. Özellikle şarj esnasında telefonu kullanırsanız, ısınma bir hayli artar ve pil sağlığı çok hızlı düşüş yaşar.