Merhaba arkadaşlar
x bir firimadan yurtdışı vds sunucum var
şuan sitelre erişim progrlemım var ve kendilerine ulaştığımda disk dolmuş bir üst pakete geçebilirisniz diye uyardılar
alttaki ekran görüntüsünde de diyaloğumuz mevcut
bu doğru mu böyle mi oluyor? paket mi yükseltmem lazım