Merhaba arkadaşlar

x bir firimadan yurtdışı vds sunucum var


şuan sitelre erişim progrlemım var ve kendilerine ulaştığımda disk dolmuş bir üst pakete geçebilirisniz diye uyardılar

alttaki ekran görüntüsünde de diyaloğumuz mevcut

bu doğru mu böyle mi oluyor? paket mi yükseltmem lazım