enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ADS’ te ne için kullanıyorsunuz bu kadar kartı? Sürekli hesap açıp eşikli reklam mı çıkıyorsunuz? Bana bir yerden sonra anlayıp domaini banlıyor falan dediler. Birisi de başına iş alırsın dava açarlar falan dedi baya çekinmiştim.
Ads hesapları üretiyorum manuel olarak. Kartla bakiye yükleyip o şekilde satışını yapıyorum. Her hesaba farklı kart tanımladığım için yetmiyor.