Teşekkürler hocam
Canlının bakımını karşılayacak maddi gücünüz yoksa sahiplenmemeniz gerekiyor.
Sahiplenmek sizin tercihinizse doğru yerde aşısını vs yaptırmak zorundasınız.
Sonuçta o sizi seçmedi siz onu sahiplendiniz. Sağlıkla ilgili konularda bilgisayar parçası arar gibi düşünüyorsunuz.
Ayrıca bununla ilgili devletin de yerleri var onları araştırın. Yavru bi canlıya kendiniz müdahalede bulunmayın.
Ben her türlü hastalığını, bakımını karşılayacağım sadece veterinere 500₺ vereceğime aynı işlemi daha ucuza uygulamak istediğim için araştırma yapıyorum