4irlines adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
günaydın hocam, samimi olarak düşüncelerimi dile getirmem gerekirse reg fiyatına zor gider domainde galiba türkçe karakter kullanmışsınız çünkü "takipciattirma.com" boşta gözüküyor.

expireddomains.net sitesini kullanmıyorsanız bir göz atın, araştırlamarınızda fayda sağlayabilir ha bu arada ben beğenmedim diye başka biri beğenmeyeceği anlamına gelmez hayırlı olsun.
İkisinin arasında kaldım tam adı daha iyi diye düşündüm.birde türkçe karakter kullanılmasının kötü etkisi nedir bilgilenmis olayim