Merhaba,
Gpay sanal pos kullanan var mı? varsa başvuru sağladıklarında kaç ayda dönüş aldılar? Kendilerine sanal pos başvurusunda bulundum 1 aydır ne ses, ne seda hiçbir şekilde dönüş yapmadılar. Kişisel hesaptan talep açıyorum sürekli aynı yanıtı iletiyorlar yada talebi kapatıp geçiyorlar.
Gpay 'den sanal pos hizmeti alabilen var mı? resmen arkalarından 1 aydır koşuyorum.