ErcanV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ayarlara geç diyince hata veriyor genelde
Ben hiç hata almadım NS yönlendirme konusunda, Sizin demeye çalıştığınızı anlamadım tam anlamıyla.