Çok kişinin olması çokta önemli değil. Örnek vermek gerekirse; bildiğiniz üzere amazon türkiye piyasasına daha yakın dönemde girdi. O kadar hepsiburada, trendyol, n11 varken ben niye gireyim demediler. Ve şahsen müşteri hizmetleri ile sipariş sonrası destekleri ve prime ayrıcalıkları ile, iadelerde sağladıkları kolaylıklarla diğer firmalardan kurumsallıkta çok daha öndeler ve Türkiye piyasasında da gayet güzel iş çıkarıyorlar. Demem o ki;
Yapılabilir. Fakat strateji önemli. Pek çok panel var. Sizi bunlardan ayıran bir özelliğiniz olmalı. Kaliteli hizmet, hızlı destek, kolay arayüz gibi
Bu rutin ve aynı zamanda uzun zaman gerektirecektir. Yılmadan pes etmeden çabalarsanız bu seviyeye ulaşılması çok da güç değildir.
Bu şekilde ayrışırsanız güzel iş çıkarabilirsiniz.