Paket satış sitesi düşünürseniz fiyatı indirdim
https://www.r10.net/yeni-site/359480...post1084879799

R10 ' da bence çok fazla satış yapamazsınız kar marjı düşük olur. Başka platformlarda site olmadan yapıyorum kazanç fena değil siteye yönlendirmek zor oluyor reklam çıkılması vs gerekiyor