Allah esirgesin. Geçmiş olsun
Hocam unutmak Allahın insanlara verdiği en büyük lütuflardan birisi eğer unutmasaydık kafayı yerdik yaşayamazdık.
Allah korusun bütün afetlerden felaketlerden
Geçmiş olsun depremi gerçekten çabuk unuttuk
Naci hoca bekleniyor demişti, çok geçmiş olsun.
Hepinizden Allah razı olsun hocam ❤