Selamün aleyküm hepinize hayırlı sahurlar. Bugün gündüz vakitlerinde bingölde 4.5 civarında deprem oldu ve siirten hissettik hepimize geçmiş olsun Allah yardımcımız olsun. Beklenen büyük depremden korkuyoruz

2 ay önceki deprem sizcede çok çabuk unutulmadımı? gerçekten biz insan oğlu herşeyi hiç birşey olmamış gibi yaşıyoruz sözde 3 ay ohal vardı nerde? :/ seçimler onlar şunlar bunlar tartışmalar derken, deprem uçtu gitti.


Tabiki hayatımıza devam edicez ama 2 ay çok eski bir süreç değil Allah korusun önümüzde hala büyük depremler olabilir ve hala önlemler alınmıyor. Neden alınmıyor?

biz gerçekten akıllanmayız.

edit: akşam civarlarında yine 3.8 olmuştu.