SeyhanPrensi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba 2018 yilinda toplamda 70bin lira kadar kredi,kredi karti borçlarını oduyemedigimden takibe düştüm. Sadece akbank'a borcum vardi.
Velhasil, bugün gidip bankadan tüm borcu odedim, pazartesi günü de icra dairesinden kalan işlemleri yapacağım. Soruma gelecek olursak;
Şuan puanim hiç yok. Teminatlı kredi karti veren bankalar var,gidip teminatli kredi karti alsam 3/4 bankadan puani mi arttirabilirmiyim? Yoksa 5 yıl kara listede mi beklemem gerekicek?
borcunuzu ödediğinizde kara listeden bi süre sonra çıkıyorsunuz. hatta bazı bankalar kredi kartınızı aktif ediyor ve sizi arıyorlar kredi kartınız aktif limiti örnek:7bin tl gibi bilgi veriyor... Arkadaşımda aynı durumdaydı borcu ödedi bitirdi yanlış hatırlamıyorsam deniz bank aradı kartınız aktifdir dedi. Eskiden 5 yıl bekletiyorlardı ama şuan borcunuzu ödediğinizi dilekçeyle bildirin kara listeden çıkarsınlar. Ayrıca 2-3 yıl ödenmeyen borçları varlık fonuna devrediyorlar 4/1 ücretini ödeyip borcunu sildirenler var...