Selamlar dostlar. bugün türkiyeye döndüm. 2 ay sonr tekrardan yurtdışına geçeceğim. bu süreçte internet ihtiyacım var. 2 ay gibi bir süre olduğu için abonelik ve ya aktivasyon ücreti ödemek istemiyorum. bu konuda nasıl bir yol izlemeliyim. yardımcı olursanız sevinirim. saygılar
millenicom taahhütsüz. kurulum ücreti alıyorlar ama sanırım 300 tl.
alacaksanız size referans kodumu atayım