royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müşteri hizmetleri daha sağlıklı olan bir firmaya yönelmenizi tavsiye ederim. Malum fiyatlar ateş pahası olunca mecbur gerekirse 1-2 k daha vererek ileride kafa ağrıtmamaya bakmak gerek
Mesela tavsiyeniz nedir