gonejko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sütten çıkmış ak kaşık arkadaş maşşallah. Sen hiç internetten film - dizi izlemedin o zaman.... O emek hırsızlığı olmuyor mu?
bazen çok komik oluyorsunuz.

izledim ama kendi logomu koyup tekrar yayınlamadım

Kusura bakmayın ama bende bir kısa film / reklam filmi içerik üreticisiyim...