Cevaplarınız için teşekkür ederim.
Bela bile okumadım, direkt hakkımın haram olacağını, haksız alınan xx miktarın ahirette karşıma hak olarak çıkacağını vs. düzgün bir dille açıkladım. Çünkü kişi sözde müslüman.
her neyse, sizin de moralinizi bozmayım. Teşekkür ederim tekrardan
Geçmiş olsun hocam, başımıza gelen her iyi ve kötü olayı tecrübe edinmeli bir sonra ki adımda daha da dikkatli olmalıyız, insan bu şekilde gelişir.