Hakaret etmediğin sürece pek problem olacağını düşünmüyorum. Bu sözleri söylüyorsan anladığım kadarıyla ortada mağduriyetin var ki söylüyorsun. Hakaret olmayacak şekilde "düşünce özgürlüğü" sınırları çerçevesinde duygularını dile getirebilirsin