Merhaba. Aracımda continental marka contiecocontact lastik mevcut. Degistirmem gerekiyor. Artik miladini doldurdu. Fakat bu kullandigim model yaz lastigi. İnternetten bakinca oyle yaziyor. A-A oranlara sahip oldugu icin baya guzel. Bundan onceki aracimda comtinental alt markasi barum kullanmistim o da cok yumusak ve guzeldi. Ses yalitimi iyi olan lastiklerdi. Simdi bu kullandigim continentalden almak isterdim ama yaz lastigi diye geciyor. Yumusak, ses yalitimi iyi, yakit ve zemin tutusu iyi olan lastik oneriniz var mi? Sadece konuya hakim olanlar yanit verirse sevinirim. Yanlis secim yapmayalim. 4 lastik olmus 10 bin tl.
Suv arac icin oneri istiyorum bu arada.