oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düşünceleriniz nedir bence coşkun hocam dayanamaz yapar bir indirim diye düşünüyorum her zamanki gibi
Gelmeyecek demişti kendisi


https://www.r10.net/1084761996-post36.html