Merhabalar, şirket hesabı için X bir bankaya gidip hesap açtım bu işe bakan bankacı arkadaş çok güler yüzlü ve her konuda öneride bulunuyordu ben daha sormadan. İlk günlerde bana besi önerdi yapalım diye uzun uzadıya anlattı bana tl de kalmak mantıklı gelmedi sonra bakarız dedim bir gün yanına tekrar uğradım yine aynısını yaptı bende açalım dedim açtık aradan birkaç hafta geçti mantıklı gelmediği için firmayı arayıp iptal ettirdim hemen ardından bankadaki başka bi arkadaş tarafından arandım hocam mantıklı bişey bu iptal etmeyin vs diye sonra bende düşünmediğimi söyledim o zaman benim hesap işlerine bakan arkadaşa söyleyim dedi kapattık. Şimdi o arkadaş sanki işlerimi halletmemi istemiyor gibi davranıyor güler yüzlülüğü de gitti ama ben başta dedim mantıklı değil diye iptal edince böyle yapmaması gerekiyordu şahsen