Evet iphone kullanıyoruz bizde de aynı sorun var aç kapa yaptık düzeldi
Yok o da fayda etmedi

Gönderen kişi için tek tik kalıyor bize hiç mesaj ulaşmıyor, bugün en az 10 20 müşteri aynı sorunu bildirdi tarafımıza insanları ikna edemiyoruz mesaj gelmediğine.