Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Japonlar bizim teknolojimizi kopyalayacak kadar geri değiller.
Konu şahıslar olmamakla beraber Umarım ironidir. Ve umarım Japonları Türk mühendislerinden daha gelişmiş olarak sıfatlandırmayacak kadar zekisinizdir.