temmuzda asgariye zam yapılacagını kim dedi ? ocaktan ocaga olmuyormu zam iyice alıştı türkiye 3 ayda 1 maaşlara zam yapmaya not . zam iyi bir şey degil çözüm degil. düzensiz zam yaparsan enflasyon dahada artar.