Şu anki düzen devam ederse, ekonomi mahvolacak, umut ışığı yanmayacak, bağnazlığın cehaletin karanlığına gömüleceğiz.
Ülkeye 20 milyon yabancı işgal eder gibi gelmiş hala daha milliyetçilik vatanseverlik edebiyatı yapıyorlar. Yaşlıların ve yobazların bitmek tükenmek bilmeyen gençlere karşı öfkesi var.
Türk düşmanı olduğunu açıkça dile getirenle, Türkçüyüm diyeni bile aynı safta tutuyorlar.
Bu bağnazların oy verdiği seçilirse gelecek adına hiçbir umut kalmaz.