Selamlar dostlar. bugün türkiyeye döndüm. 2 ay sonr tekrardan yurtdışına geçeceğim. bu süreçte internet ihtiyacım var. 2 ay gibi bir süre olduğu için abonelik ve ya aktivasyon ücreti ödemek istemiyorum. bu konuda nasıl bir yol izlemeliyim. yardımcı olursanız sevinirim. saygılar