narsus09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapma yanarız
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım deprem için..
çelik kullanman gerekir. muhtemelen sadece kasa ve kapılar 60 bin tl civarı tutar.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahşap ve kabinin içine de ses yankılanmama pufları ile birlikte 15 - 20 K çıkar.
Ama içeride ne olacak? Sadece mikrofon mu yoksa enstruman solo kayıt olacak mı? Metre kare çalışmasını yapmak lazım.
vokal kabini yapıcağım hocam, depremle alakalı değil