lordoguzhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çarsamba günleri sıfırlanıyor haftada 2-3 kasa düşer
sadece kasa olarak mı olur hocam yoksa bu düşen grafitiler falanda sayılıyor mu