Güzel bilgilendirme olmuş hocam.
teşekkür ediyorum hocam
Abi iyi bir model önerin var mı? Oturduğum sandalye SANDALYE de bi tık sıkıntı oluyor bana
Kardeşim Akdeniz öneririm. Soğuk yerde yaşıyorsam deri, sıcak yerde yaşıyorsan kumaş daha iyi olur. Ama boy ve kiloya göre seçmen en sağlıklısı modeli
benim maksimum değerden 7 cm fazlam var, boyun yastığı hafif altta kalıyor, onu elimle yerleştiriyorum sadece :d