Bazı arkadaşlar hem bilmiyor hem ısrar ediyorlar.
Bu reklamlar adsense reklamı değil. İsmini yanlış hatırlamıyorsam Google'nin admanager sisteminde yönetilen reklamlar.
Neden kendi reklamını Google sitesinde yönetiyor derseniz, tıklama, görüntüleme vb. detaylı analizi için kullanıyorlar.

Siz kendi sitenizden düşünün mesela, sitenize direk banner ekleyince tık, görüntülenme dışında bilgi sahibi olamayacaksınız. Ama bu şekilde hangi cihaza, hangi bölgeye vb. olarak dahi hedefleme yapabiliyorsunuz.

Kısacası bunun amacı kendi reklamını kontrol etmek ve ölçmek için.