serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ve ya bunu deneyin hocam, zamanında Ford Focus aracımda da aux yoktu, bu yöntem ile istediğim müziği açabiliyordum. Bug mevcut. Telefonunuz iPhone ise şayet


https://www.youtube.com/watch?v=IfM1VozRJFM
benim telefon android ama bizimkilerin iphone onlarda denerim