Kendisi muhtemelen TBM başı 1 liraya reklam veriyor ads üzerinden. Daha sonra kendi sitesinde TBM başı ortalama 0,50 Kuruşa reklamı gösteriyor. Reklam verirken kendi sitesini engellemediği için boşu boşuna harcama yapmış oluyor. Buda hepsiburadanın ne kadar beceriksiz reklam verenler tarafından idare edildiğini gösteriyor.
Siz olayi cok yanlis anlamissiniz.
https://admanager.google.com/ uzerinden kendi reklam envanterlerini yonetiyorlar.