djramcoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendisi muhtemelen TBM başı 1 liraya reklam veriyor ads üzerinden. Daha sonra kendi sitesinde TBM başı ortalama 0,50 Kuruşa reklamı gösteriyor. Reklam verirken kendi sitesini engellemediği için boşu boşuna harcama yapmış oluyor. Buda hepsiburadanın ne kadar beceriksiz reklam verenler tarafından idare edildiğini gösteriyor.
Ziyaaa,

O iş öyle değil.
Bunu sadece hepsi burada yapmıyor.
Çok büyük haber sitelerinde bile var.
Ziyaretçiyi içeride tutmanın önemini biliyorlar.