Kendisi muhtemelen TBM başı 1 liraya reklam veriyor ads üzerinden. Daha sonra kendi sitesinde TBM başı ortalama 0,50 Kuruşa reklamı gösteriyor. Reklam verirken kendi sitesini engellemediği için boşu boşuna harcama yapmış oluyor. Buda hepsiburadanın ne kadar beceriksiz reklam verenler tarafından idare edildiğini gösteriyor.
Sanmıyorum hocam, zaten kendi web sitesi içerisinde başka bir web sitenin reklamına yönlendirmesi daha büyük bir hata olur. Yani örneğin trendyol veya amazona yönlendirmesi en büyük hata olur.
Zaten dediğim gibi sadece kendi içerisindeki kategorilere ve ürünlere gidiyor bağlantılar, ama mantığı veya nasıl yapıldığını çözemedim.