Aslında çok güzel bir ülke ama havası soğuk. İsveç'te de Almanya ve İngiltere gibi sürekli kapalı hava mı var? İnsanları nasıl? Gece hayatı nasıl? İnsanların Türklere bakış açısı nasıl? Yeşil pasaport ile gelsem kalabilir miyim orada
sen daha benim yanıma gelmedin isveçemi gidecen