ben şimdi niyet etmezsem yarın da işlem yapılmazsa boşa niyet etmemiş olcam ama :/
Hocam en doğrusu yarın tutmamanız ve onun fitresini vermeniz. Çünkü riske atmak iyi değil, bozulmuş olursa daha kötü.
Yüksek ihtimal işlem yapılır. Yani en basit muayenede bile artık işlem yapıyorlar.