Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tier3 olan premium network bölümü patlamış sanırım, ekşisözlük dahil kurumsal ve önemli müşterilerinin neredeyse tamamı 1 saatten fazladır kapalı durumda.
*Oraya interneti beta-küresel veriyordu çalışmayı bıraktılar beta-küresel ile o patlak verdi galiba