msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben artık erkenden atıyorum bazi yarismalar o kadar spesifik cizgiler koyuyor ki yaptiginda. Yapilacaklar cok farkli olmuyor. Birde kinu disinda çalışmalara bakmıyorum
Erkenden atarsanız sizden esinlenebilirler. Geç atarsanız yaptıgınızı sizden önce düşünüp yapan ve atan olabilir bu iki madde arasında gidip geliyorum hangisi mantıklı. Cünkü esinlenip yaptıklarında bunu bi diskalifiyesi söz konusu degil olmuyor yani birebir esinlenmiyor ama yüzde 50 fikiri sizden alıyor yapıyorlar cevabını için teşekkür ederim.